Tuesday 27 September 2011

Bosan

Rasa kebosanan dlm diri ni..xtaw nape…kkdg rasa nak g je mana2 yg aku nak..tanpa ada halangan.. klo da moto pun best gak..tpi xde pe yg ada kat sini. Hnya da diri ni je..aish..bosan kkdg..kawan?? hmmm..satu persoalan yg menarik.. dlm diri aku xde la best friend..aku da terima da..kawan ni takat dia susah pandai la cri kita bla senang..hmm ampeh…aku da lalui tu pasal bole ckp mcm tu..kkdg diorng ni juz nak minta kita ajar dia something bila da pandai..fuh… kita dia lupakan..apa kes..mcm tu gak ngan kawan2 aku yg kat sini..sama je..Cuma aku lebih suka menyenyapkan diri dri berkata apa2… senyum..x perlu kata apa2x..hehe tpi hati aku sakit!! Hnya Allah je yg tau..klo da super power..nak je aku tumbuk sekor2x.. hmmm lgi satu..pasal lelaki ni..klo nak kawan mest diorng cri yg kurus nya..payah giler nak kawan ngan diorng… klo la aku le kurus kan best…tpi agak sukar nak jdikan itu kenyataan hnya la mimpi2 diawangan saja.. huhu nape perspektif orng bila nak kawan mesti nak yg cantik??? Aku? Aku x kisah sgt.. yg penting pandai berkawan sudah la..taw batasan setiap agama.. and taw nak pertahankan seseorng.. yelah back up kawan time susah..ni x..duk diam cam tunggul kayu..eiii x suka la.. please la..need back up here~ >.>

No comments:

Post a Comment